وکیل مالیاتی
نوشته شده توسط : base

وکیل کیفری در مشهد

وکیل استخدامی
خواه شما شرکتی هستید که با یک کارمند مشکل دارید یا فردی که با شرکتی که در آن کار می کنید مشکل دارد ، یک وکیل کار می تواند به طور کلی در مورد مسائل حقوقی ناشی از یک قرارداد کار یا در یک رابطه کاری مشاوره ارائه دهد.
وکیل شرکت
اگر صاحب یک شرکت هستید ، به احتمال زیاد در موارد مختلف با مشاور وکیل شرکت مشورت خواهید کرد. یک وکیل شرکت می تواند در مسائل مربوط به تشکیل شرکت شما ، مسائل کلی حاکمیت شرکتی و مسائل مربوط به انطباق شرکت به شما کمک کند.
وکیل مهاجرت
وقتی با مسائل مربوط به مهاجرت سر و کار دارید ، باید با وکیل مهاجرت مشورت کنید. این نوع وکیل باید در برخورد با مسائل مربوط به مهاجرت مانند ویزا ، تابعیت ، پناهندگی یا پناهندگی و کارت سبز مسلط باشد.
وکیل کیفری
اگر شما یا یکی از عزیزانتان متهم به ارتکاب جرم شده اید ، وکیل کیفری نوع وکیلی است که باید به او مراجعه کنید. یک وکیل کیفری در زمینه های مربوط به حقوق جزا ، از جمله مسائل مربوط به وثیقه ، بازجویی ، دستگیری ، درخواست و هر گونه مساله مربوط به خود محاکمه کیفری ، آگاه خواهد بود.
وکیل تخلفات پزشکی
پزشکان گاهی اوقات مرتکب اشتباه می شوند و اگر با عواقب یک اشتباه پزشکی مانند تشخیص اشتباه پزشکی یا درمان نادرست روبرو هستید ، وکیل متخصص در مسائل مربوط به قصور پزشکی می تواند کمک کننده باشد.
وکیل مالیاتی
به مشکل خوردن با IRS سرگرم کننده نیست. وکیل مالیاتی در پیچیدگی های بسیاری از قوانین مالیاتی فدرال ، ایالتی و محلی تخصص دارد و باید بتواند در مورد مساله مالیاتی خاصی که با آن روبرو هستید مشاوره ارائه دهد.
وکیل خانواده
این که آیا شما به یک قرارداد پیش از ازدواج نیاز دارید ، درگیر طلاق هستید یا درگیر سرپرستی کودکان یا نبرد حمایت از همسر هستید ، وکیل خانواده از آن دسته وکلا است که به بهترین نحو می تواند شما را در فرایند پیش روی شما راهنمایی کند. به





:: برچسب‌ها: وکیل کیفری در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: